Wednesday, August 19, 2015

Komoditi Istimewa


(Penulis : Dzul Yaakob)

Tidak disiplin menabung? Runsing simpanan hari tua? Teringin untuk melabur?

Emas adalah salah satu komoditi yg baik untuk melabur. nilainya tidak pernah jatuh dalam jangkamasa panjang. Berani saya katakan, menyimpan dan memiliki emas adalah pelaburan yang lansung tiada risiko kerugian.

Bagi saya sendiri, saya "wajibkan" untuk membeli emas sekurang2nya 1 gram sebulan. Bagi saya itulah jaminan saya untuk keluarga saya andai perkara buruk terjadi pada saya, contoh hilang upaya untuk melakukan kerja (Moga dielakkan).

Dimalaysia banyak syarikat2 ternama yg mempunyai rekod yang baik menjual dan membeli emas bar, jongkong, dinar dsb. Sebagai cth:- Powergold, Public gold, emas dinar kelantan dsb. Tiada paksaan dari saya untuk tuan2 beli dgn saya. Hanya kesedaran untuk membuat simpanan yang saya utamakan.

Namun begitu dinasihatkan sahabat sekalian berhati2 dalam memilih syarikat pelaburan. Jgn terlalu taksub dgn janji2 manis yg diberi. Sebagai petua dari saya laburlah/beli dengan cara BELI EMAS DAPAT EMAS. Maksudnya tuan2 simpan sendiri emas tersebut. Andaikata sesebuah syarikat itu "gagal" pon tuan2 masih ada emas sebagai jaminan.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya terus bila2 masa munasabah. Saya akan bantu sahabat saya seupaya mungkin.

CONTACT : Zul 013.4161903 / Aida 010.2653286
WEB : http://lubukemasmurah.com/aidapowergold (Wasup/wechat/telegram/call/sms)

No comments:

Post a Comment